NAWET : kosmetyki uważa się, dla kobiet cierpiących na raka

Z okazji światowego dnia walki z rakiem w tę sobotę, 4 października, wywiad z Judith Levy i Julia, Glazura, dwóch młodych przedsiębiorców, którzy przychodzą, rozpocząć, marka, perfumy, specjalnie zaprojektowanych dla kobiet cierpiących na raka.

"Nawet chory, nie mnie kocha, mnie kocha ", to hasło tej SAMEJ marki, tylko że rozpoczęła się na początku lutego, wytworem wyobraźni Judith Levy i Julia projektanta Mody.

NAWET, to historia, matka-córka, historia przyjaźni, historia kobiety. Ale to w zasadzie nazwa: piękny projekt, do noszenia w ciągu długich miesięcy tych młodych przedsiębiorców, w wieku od 24 lat.

Początkowo, dwie córki i dwie matki... dotkniętych rakiemPoczątkowo, dwie córki i dwie matki... dotkniętych rakiem

Jedno, jak i drugie, zostały dotknięte nowotworem : pierwszy stracił matkę w 2010 roku, gdzie nowotwór piersi. Drugi widziałem (i widzi jeszcze) większość kobiet w rodzinie, w tym jego matka z 2015 roku, cierpi na tą samą chorobę.

Ich przyjaźń tak narodziła się SAMEJ linii kosmetycznej, specjalnie zaprojektowane dla kobiet cierpiących na raka. Cel ? Odzyskać zaufanie tych, których kobiecość-to jest poważny test w trakcie leczenia ; poczuć się piękne i pożądane, aby pomóc w walce z chorobą w codziennym życiu.

Być piękne, jak nos do choroby

"Podczas swojej choroby, moja mama starała się być piękniejsza niż kiedykolwiek, wyglądać, mniej chorować, w oczach wszystkich. To był jego sposób z nią walczyć przeciw nowotworowi, być silniejszy, i poradzić sobie leczenie" - mówi Judith.

W ciągu ponad trzech lat, młoda kobieta widzi swoją matkę w walce z rakiem, skutki uboczne w wyniku leczenia fizycznie destrukcyjne : "Miała ręce i nogi są bardzo suche, do tego stopnia, że nie może chodzić, lub po prostu trzymać długopis. ",- mówi ona, powołując się na zespół ręka-stopa (efekt uboczny, który powoduje wyschnięcia co dłoniach i podeszwach stóp).

Aby pomóc matce poradzić sobie z bólu i cierpienia, ból, być, Judith próbuje znaleźć produkty urody pasują, i jak każdy z pewnością zrobił, udał się do apteki. "Znalazłam się przed farmaceuty zupełnie pojęcia w tym, że ja im mówiłem, że ta choroba dotyczy sterty kobiet. "

Pomysł mu zaczyna kłusem w głowę : dlaczego nie stworzyć własną markę, aby pomóc kobietom cierpiącym na raka czuć się lepiej i odzyskać tę część kobiecości, a nawet zabawy związane z zabiegami, latać na choroby ?

NAWET projekt absolwentów z zadowoleniemNAWET projekt absolwentów z zadowoleniem

To w czasie studiów w szkole projektowania, że Judith zaczyna rysować to marzenie.

"Aby uzyskać dyplom, trzeba było pracować na projekt według własnego wyboru w ciągu roku. Możliwość uruchomienia mnie w tym projekcie, który trzymał mnie w serce. Jako projektant, myślałem produktów, gestów użytkowania i całego wszechświata, co chciałem, aby kobieta ".

NAWET widzi i odbiera wszystkie głosy. Uczniów i nauczycieli rosną młodej kobiety, aby rozpocząć swój projekt. "W tym czasie byłem nie bardzo przedsiębiorca w duszy"-mówi.

Wkrótce po tym, młoda kobieta między staż w ramach grupy L ' Oreal i zapoznaje z drugiej stażysta : Julia, Glazura, niedawno приземленной Nauki Cala i HEC.

Podczas kolacji, Judith powoduje NAWET : "nie trzeba było jej zrobić rysunek, ona od razu zrozumiała ideę i znalazłem to jest fajne ", wspomina"-powiedziała. Zainteresowanie, które wynika z faktu, że wiele kobiet rodziny Julii, było również dotkniętych rakiem.

Po tym, jak starannie przemyślany projekt i zakończeniu ich wykorzystania odpowiednich, młode kobiety decydują się umieścić projekt na tory w styczniu 2015 roku.

Marki kwalifikacje poprzez poparć

Początek długiej drogi, aby tworzyć produkty są bardzo wymagający, ale i bardzo drogie.

"Mieliśmy szansę spotkać Laurent Dodet, kierownik P&B Group, firma outsourcingu, derma-kosmetyków. Zdecydował się nam zaufać, umieszczając jego zespołu R&D w naszej dyspozycji, i oferują nam zapłacić jeszcze raz, że może znaleźć finansowanie."

Judith i Julia dostępna jest również pomoc (i konieczne) szeroki Komitet Naukowy złożony z czołowych ekspertów z prestiżowych instytucji na rzecz walki z rakiem (Institut Gustave Roussy -Villejuif, Szpital Unii George ' a Pompidou w Paryżu, Centrum Léon Bérard Lyon...).

Produkty formacje, które nie sprawiają, że " Nawet nie boję "

Nowych przedsiębiorców nie pozostawiają nic przypadkowi, i, oczywiście, nie wszystkie składniki, które będą stanowić swoje produkty. "Biorąc pod uwagę, że w adres kobiet słabych, to byłoby kroplą, co znajduje się w naszych formułach hormonalnego lub składniki szkodliwe dla zdrowia. To było absolutnie, że nie przezroczyste tam, aby zaoferować produkty zdrowe i bezpieczne możliwości ".

Młode kobiety wiedzą, czego chcą : produkty pielęgnacyjne, proste, z formułami i minimalizmu aktywów, na których znajdują cofania ; kwestia bezpieczeństwa.

Z pomocą laboratorium, oni opracowują szereg 7 produktów : haze dla skóry głowy, rękawiczki, kapcie, płatna, krem do twarzy, pielęgnacja paznokci, krem i olejek do mycia ciała. Wszystkie składają się ze składników, 96% naturalnego pochodzenia : wyciąg z nagietka Bio, oleju jądra moreli lub ze słodkich migdałów, masło shea, alantoina, miód lipowy Bio... wszystko to serwowane jest w opakowaniu, stylowe, subtelnie przyciemniane różowy, malowany proszkowo.

Towarzyskie kobiet chorych na estetykiTowarzyskie kobiet chorych na estetyki

Równolegle, dziewczyny zaczynają " Warsztaty ", swego rodzaju inkubator, który pozwala bezpośrednio zintegrować kobiet, chorych na raka, w procesie rozwoju.

"My im proponowali przetestować próbki przygotowane w naszym laboratorium, a po ich testowania, oni przekazywali nam swoje powrotu" - wyjaśnia duet.

Na blogu znajdują się w nim również wiele praktycznych przedmiotów związanych z chorobą, wypełnione porady. Sposobem, aby wziąć na siebie zespołów medycznych. Kanał na Youtube uzupełnia ich projekt. "Pomysł polega na tym, aby towarzyszyć mu najbardziej powszechne i najbardziej ogółu na ten temat, aby spróbować uzyskać wszystkie odpowiedzi na swoje pytania. "

Podczas gdy sklep internetowy marki został otwarty, dwóch koleżanek dużo projektów na głowie, aby się rozwijać.

Dalsze działania : zakres kosmetyki i agitacji aptek. "Nie chcemy być wszędzie, tak samo, jak robimy nasze porady na blogu, chcemy przynieść słuchania i rozwiązania naszych użytkowników. Bardzo ważne jest, aby farmaceuci, które u nas będą się odwoływać, też mógł to zrobić. Pomysł, to wybrać, bo chcą być gotowi, aby słuchać swojego pacjenta i, co zrobili w wsparcie anty-leczenie raka" - podkreślają oni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *